מהו נכס דיגיטלי להשקעה וכיצד הוא פועל בפועל?
נכס דיגיטלי הוא סוג של מוצר דיגיטלי שנועד לייצר הכנסות באמצעות מכירת תוכן, שירותים דיגיטליים או פרסומות. זהו כלי שיכול לעזור לכם להגביר את האסטרטגיה השיווקית שלכם
הוא יכול להיות סרטון וידאו, אינפוגרפיקה או כל סוג אחר של תוכן שאתם רוצים לשתף עם הקהל שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בו כדרך לקדם את העסק שכלכם ולייצר לידים לאתר שלכם.
ההשקעה בנכסים מסוג זה תבוא מהזמן והמאמץ שהושקעו ביצירתם ומהכסף שייעשה מהמכירות שלהם.
מהו ניהול נכסים דיגיטליים?
ניהול נכסים דיגיטליים הוא חלק חיוני בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. זה עוזר לעקוב אחר הנכסים הדיגיטליים של המותג ועוזר ליצור אסטרטגיה לפיתוחם.
ניתן ליישם ניהול נכסים דיגיטליים על ידי שימוש בכלים כמו Google Analytics או Adobe Target וכן על ידי שכירת סוכנות המתמחה בתחום זה.
כיצד להעריך את הנכסים הדיגיטליים שלך וליצור מפת דרכים לצמיחה
בעת הערכת הנכסים הדיגיטליים שלכם, חשוב לדעת מה אתה מחפש. במאמר זה, נדון כיצד למדוד ולהעריך את הנכסים הדיגיטליים שלכם.
ראשית, עלינו להעריך איזה סוג של נכסי שיווק תוכן יש לך. ישנם ארבעה סוגים של נכסי שיווק באמצעות תוכן:
תוכן אתר: זה כולל העתקת אתר ואלמנטים עיצוביים כמו תמונות וסרטונים
פוסטים במדיה חברתית: זה כולל פוסטים במדיה חברתית בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכו'
שיווק בדוא"ל: זה כולל ניוזלטרים בדוא"ל הנשלחים דרך משיב אוטומטי או פלטפורמות שיווק בדוא"ל כמו MailChimp או Aweber
פרסום בתשלום: זה כולל כל מסעות פרסום בתשלום שאתה מפעיל בפלטפורמות דיגיטליות כמו Google AdWords או Facebook Ads Manager
אנו מקווים שמאמר זה עזר לכם לקבל רקע והכוונה בנושא נכסים דיגיטלים להשקעה.