בלוג אישי

כיצד להגדיל את החשיפה לבלוג שלך?

רשתות חברתיות
קרדיט: pexels

אז פתחת בלוג. השקעת, כתבת, הוצאת את כל אשר על לבך ועכשיו הגיע רגע האמת – חשיפת התוכן לכמה שיותר קהל.
בעידן הרשתות החברתיות – האינסטקינט הראשוני הוא ברור – ככל שהרשת גדולה יותר ועם מס’ משתמשים גבוה – ככה החשיפה תהיה בהתאם, אבל המציאות היא שונה לגמרי.
למעשה, ככל שהרשת החברתית יותר חזקה – כך החשיפה האורגנית (ללא תשלום) תהיה קטנה יותר, במטרה לגרום לכם לשלם עבור הפרסום ולהפך – ככל שהרשת החברתית קטנה יותר, או חדשה, היא תעניק חשיפה גדולה יותר לפוסטים ע”מ להחשף לכמה שיותר משתמשים.

מכיוון שלכל אחד ואחת מאיתנו יש לפחות פרופיל אחד (וכנראה יותר) בכמה רשתות חבריות – ריכזנו עבורכםן מס’ פלטפורמות מובילות ואת הטיפים כיצד ניתן לפרסם את הבלוג שלכםן ובכך להגיע לכמה שיותר כניסות וצפיות בתוכן שיצרתם:

פייסבוק

הרשת החברתית המפורסמת והגדולה ביותר. עם יותר מ3 מיליארד משתמשים ברחבי העולם – לפייסבוק יש את היכולת לבחור בדיוק אילו תכנים היא תרצה לקדם ואילו תכנים היא תרצה להעלים.
החשיפה האורגנית בפייסבוק לא רבה: לדוגמא, אם לדף פייסבוק עסקי ולא ממומן יש כ 1,000 עוקבים, רק כ 5% אחוז מהם (50 עוקבים) יחשפו לתוכן שמפורסם. החשיפה אפילו פוחתת עם לפוסט יצורף לינק לאתר חיצוני שהוא לא פייסבוק..
נצלו תמיד את הפרופיל הפרטי שלכם – תגובות ולייקים מהחברים יגבירו את החשיפה.
הגיבו גם אתם בשרשור התגובות לפוסט, הראו מעורבות כלפי החברים. הגיבו גם למשתמשים שאינכם מכירים באופן אישי. גם “תודה” קטנה יכולה להקפיץ את הפוסט לעוד כמה עשרות של פרופילים.
הכנסו ופרסמו בקבוצות ייעודיות עבור התוכן ותחומי העניין המשותפים. אין שום עניין לפרסם פוסט שכתבתם על הסטייק המושלם בקבוצה שמקדמת טבעונות (למרות שזה יכול ליצור באז, אבל זה כבר לפוסט אחר 😉

אינסטגרם

רשת חברתית הבולטת בעיקר בזכות הויזואליות שבה.
פרסום לינקים באינסטגרם יכול להתבצע בשתי דרכים – לינק יחיד בפרופיל (bio), או באמצעות הסטורי במידה ויש בו יותר מ 10,000 עוקבים או פרופיל עסקי מאומת (ווי כחול) בעזרת תכונת SwipeUp.
כתבתם פוסט מעניין בבלוג? קשרו את הלינק בביו שלכם ועדכנו את העוקבים שלכם דרך הפיד או הסטורי. באינסטגרם ככל שתהיו יותר יצירתיים – ככה הסיכוי לחשיפה והתעניינות בפרופיל שלכם יגדל.

וואטסאפ

הוואטסאפ היא רשת חברתית לכל דבר ועניין. אז נכון, לרוב אנחנו משתמשים בה במקום סמס, או לעדכונים בקבוצות החברים והמשפחה, אז למה לא לשלוח לינק לבלוג?
פתחו קבוצה רשמית לבלוג שלכם, צרפו לשם את המשפחה והחברים הקרובים ועדכנו אותם בתכנים חדשים שיצרתם, הם ישמחו תמיד לפרגן ולהבדיל מאנשים זרים – הם סומכים עליכם ב 100% ולא יחששו ללחוץ על לינקים.

טיקטוק

רשת חברתית שמאגדת בתוכה סרטוני תוכן ערוכים בשלל צורות התופסת תאוצה בעולם הרשתות.
אמנם קהל הגילאים בטיקטוק הוא די צעיר, אבל עם התוכן הנכון והמון יצירתיות – אפשר להגיע לכמות גדולה של עוקבים שיתעניינו בכם ובבלוג שלכם.

טוויטר

אחת הפלטפורמות הותיקות והפעילות ביותר. מעולה לתכנים קצרים, משפטים וביקורות נוקבות.
גם כאן – היו יצירתיים וממוקדים, תנו פאנץ’ חד וקישור לבלוג, והקפידו לצייץ על בסיס קבוע על מנת לצבור עוקבים ושיתופים.

לינקדאין

רשת ליצירת קשרים חברתיים הפועלת בעיקר במגזר העסקי.
בדיוק כמו פייסבוק – גם בלינקדאין יש כלים כמו סטורי ושיתופים ובעזרת התוכן הנכון והמתאים – ניתן להגיע לאנשים בעלי השפעה רבה, סטארטאפיסטים ובעלי תפקידים בעולם ההייטק ומחוצה לו.

Quora

פלטפורמת שאלות-תשובות בה תוכלו להיות מעורבים בדיונים, לשאול שאלות ולפרסם את הבלוג שלכם בעזרת תגובה עניינית. השאלות בQuora לרוב יופיעו גם בגוגל וזו דרך נהדרת להגדיל את החשיפה לתכנים בבלוג שלכם.

 

יש לכם דרכים נוספות להגדלת התנועה לבלוג שלכם? שתפו אותנו בתגובות

A.Blogger
נכתב על ידי
לחץ על מנת להגיב

פרסם תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

בחזרה למעלה .